Mabel Matize FETÖ soruşturması

22.07.2019   |   by Tojagul

Views: 3 694

Comments "Mabel Matize FETÖ soruşturması":

Author: JoJoshura
Kafayı yemiş millet
Author: Shakus
Ulkenin boku çıktı
Author: Shakasida
Bu ülke nereye gidiyor adamın klipte ne anlatmak istediğini anlamak yerine nelere bakıyorsunuz.
Author: Tygojin
Bosverin, böyle daha da tanindi adam❤️ seviyoruz be mabeli
Author: Arashakar
seviyoruz be mabel 😭😭😭😢😢😢😥😥😥😥😢😫😫😩
Author: Malaramar
ya saçmalıktan başka bişey değil dolar attı die fetöcümü oluyo ya tl atsa paramızla dalga geçiyo diceksiniz malsınız ha
Author: Morisar
Bu herif illuminati ci değil miydi ;)
Author: Mezikree
Bu ne ya aq alt tarafi bir dolar yuzunden adliyelik olunurmu millet kafayi yemis issizler bu seferde unlulere takti.
Author: Akitilar
gerçekten saçmalık bizim ülkede sanata saygı bu kadar işte yazık gerçekten tamamen çamur atma mabel işini en iyi şekilde yapan nadir sanatçılardan biri hak yerini bir an önce bulmalı bu sacmaliga son verilmeli seni seviyoruz yüreği güzel insan🌹
Author: Zulkizragore
Ya bişey diycem adamın klibi farklı yani değişik bir konsept valla artık elimde dolar görseler bende fetöcü çıkıcam diye korkuyorum
Author: Mejas
Cahilovski türkovski
Author: Mizshura
Geldiğimiz NOKTA !!!
Author: Dailkis
Oha lan
Author: Mikora
Hahhaha
Author: Godal
Ne boş adamlarsınız
Author: Zuzahn
Her önüne gelen fetö xD
Author: Junris
pes artik pess
Author: Tojajind
Ülkemizde hayvanlara verilen değeri göstermesi açısından anlamlı. Dünyanın hangi ülkesinde bir çomarın ihbarını ciddiye alıp soruşturma açan savcı var? Batıda bile yok..."
Author: Tauzil
Arkadaşlar gelmeyin tünelin ucu bombok bir yere çıkıyor. :(
Author: Tosida
Beyinsizler...
Author: Mutilar
Yazık...çok yazık... sıra Mabel Matiz'e mi geldi?fetöyle ne işi olur bu adamın? resmen karalanmaya çalışılıyor sanki...kim şikayet ettiyse kendi fetö cü dür bence...ya da MABEL' i çekemeyenler...MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR diye boşuna denmemiş.
Author: Akinogami
Saka gibi ulke
Author: Zumuro
Niye fetöcü olsun ki gay bu aq

Recent Comments